Print Friendly and PDF

Translate

Geçip Gitmeden...

|



 


İçimde birşeyler çoktan kırıldı.

Yüreğim dermansız derde tutuldu.

Yıllar sanki senden hesapmı sordu.

Dönmesen de geri farketmez artık.

Belimi büküyor böyle ayrılık.

Verdiğin acılar hasret tanıdık.

Görmedimki birgün senden yakınlık.

Dönmesen de geri farketmez artık.

Nasılsa olanlar oldu gönlüme.

Yaktığın ateşi bırak söndürme.

Sevdanı çekerim kendi kendime.

Dönmesen de geri farketmez artık.

Gözlerim alıştı sensiz olmaya.

Bir ömür sevgisiz bitiyor yazık.

Yaşanan her günüm hasret tadında.

Dönmesen de farketmez artık.



Bir haber vermeden hiç görünmeden

Sevgilim ayrılmış gitmiş bu yerden

Eline yabancı bir el değmeden

Aşkımı duyar da gelir mi bilmem?

Bir haber vermeden hiç görünmeden

Sevgilim ayrılmış gitmiş bu yerden

Eline yabancı bir el değmeden

Aşkımı duyar da gelir mi bilmem?

Giderken yollarda acı duymuştur

Güzel gözlerine yaşlar dolmuştur

Belki de gittiğine pişman olmuştur

Aşkımı duyar da gelir mi bilmem?

Giderken yollarda acı duymuştur

Güzel gözlerine yaşlar dolmuştur

Belki de gittiğine pişman olmuştur

Aşkımı duyar da gelir mi bilmem?

Aşkımı duyar da gelir mi bilmem?

Aşkımı duyar da gelir mi bilmem?

Bir saçları vardı yosun kokardı

Sevgisi kalbimde dağlar kadardı

Gülünce gözleri ışık saçardı

Aşkımı duyar da gelir mi bilmem?

Bir saçları vardı yosun kokardı

Sevgisi kalbimde dağlar kadardı

Gülünce gözleri ışık saçardı

Aşkımı duyar da gelir mi bilmem?

Giderken yollarda acı duymuştur

Güzel gözlerine yaşlar dolmuştur

Belki de gittiğine pişman olmuştur

Aşkımı duyar da gelir mi bilmem?

Giderken yollarda acı duymuştur

Güzel gözlerine yaşlar dolmuştur

Belki de gittiğine pişman olmuştur

Aşkımı duyar da gelir mi bilmem?

Aşkımı duyar da gelir mi bilmem?

Aşkımı duyar da gelir mi bilmem?


Ben aşkına saygı duydum

Onun için boyun eğdim

Bir kez sana gönül verdim

Yanan bendim, yandıran sen

Bir kez sana gönül verdim

Yanan bendim, yandıran sen

Gittin yüreğimi yaktın

Yaş oldun gözümden aktın

Sen gittin ardınadan baktım

Yıkan sendin, yıkılan ben

Sen gittin ardınadan baktım

Yıkan sendin, yıkılan ben

Onurluyum, kal diyemem

Ben sevdim, seni bilemem

Yol yakınken dön diyemem

Yollar bendim, çiğneyen sen

Yol yakınken dön diyemem

Yollar bendim, çiğneyen sen

Sana nasıl anlatayım

Zaten herşey ortada bak

Yakın yeri ettin uzak

Hasret bendim, gurbetse sen

Sana nasıl anlatayım

Yollar bendim, çiğneyen sen

Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar