Print Friendly and PDF

Translate

Dünyada en güzel duygu O’na yakın olmak

|




 

Mekke’nin ben dağlarına

Bakıyorken ağlıyordum

Resûl’ün izini orada

Adım adım arıyordum


Mescid-i Haram içinde

Ruhum kaldı, kalbim kaldı

Canım buraya geldi ama

Aklım Beytullah’ta kaldı


Burada onun gözü izi

Orada onun eli izi

Uhud’da yeri öperken

Vardı sanki ayak izi


Mekke’de çok nurlar vardı

Mekke’de çok nurlar gördüm

Orada büyük bir huzur

Orada Huzurullah vardı


Misafir oldum Rabbime

Ben onun evinde kaldım

İkram etti ben miskine

Acayip zevklere daldım


Mescid-i Haram içinde

Ruhum kaldı, kalbim kaldı

Canım buraya geldi ama

Aklım Beytullah’ta kaldı


Medine’de ev sahibim

Muhammed Mustafa idi

Dünyada en güzel duygu

O’na yakın olmak idi


Mescid-i Saadet’te nur

Orada çok nurlar vardı

Tarif edilmez, imkansız

Öyle hoş bir koku vardı


Doyamadım Beytullah’a

Doyamadım Resûlallah’a

Canım buraya geldi ama

Aklım Beytullah’ta kaldı


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar