Print Friendly and PDF

Translate

Microsoft Outlook'u yapılandırma

|

Merbin Joe

Outlook postasını Gmail ile yapılandırma

     Outlook bir Microsoft ürünüdür ve e-postayı çevrimdışı/çevrimiçi görmek için kullanılır; bu, e-postanızı sistem klasörünüze kaydeder. Öncelikle Outlook ile e-posta adresinizi yapılandırmamız gerekiyor, sonra bunu yalnızca biz kullanabiliriz.

Adım 1:
      Görünümünüzde Araçlar => Hesap ayarları'na gidin.

Microsoft Outlook'ta hesap ayarları
Adım 2:
     Aşağıdaki pencere görüntülenecektir ve " Yeni " düğmesine basmanız yeterlidir.

Outlook'ta yeni ayarlar

Aşama 3:
     Bir sonraki pencerede " Sunucu ayarlarını veya ek sunucu türlerini manuel olarak yapılandırın " seçeneğini işaretleyin ve ileri'ye tıklayın.
Yapılandırma görünümünü manuel olarak girme
4. Adım:
     Aşağıdaki pencere açılacak ve tüm detayları dolduracaktır

Outlook'ta İnternet E-posta ayarları
Adım 5:
     Diğer Ayarlar " butonuna bastıktan sonra aşağıdaki pencere görüntülenecek ve aşağıdaki resimdeki tüm ayrıntıları dolduracaktır.

Giden sunucudaki görünümdeki İnternet E-posta ayarları

Adım 5: Gelişmiş
      Sekmesinde port detaylarını doldurup aşağıdaki görselden doldurup tamam butonuna basmanız gerekmektedir .
Outlook'ta bağlantı noktası yapılandırması
Adım 5: Tamam'a
      bastıktan sonra pencere önceki pencereye dönecek ve şimdi " Hesap ayarlarını test et " seçeneğine basacaksınız.
Outlook'ta hesap ayarlarını test edin

Adım 6:
      Bir süre sonra ağ şifresi sorulacaktır, bu bir sorun değildir, bu mesaj sunucunuz Outlook'un verileri almasına izin vermediğinden gösterilir.

Outlook için ağ şifresini girin
Adım 7:
      Gmail kullanıyorsanız " Daha az güvenli uygulamalara erişim " seçeneğini etkinleştirmeniz gerekir. Bu özelliği aşağıdaki bağlantıdan etkinleştirebilirsiniz.
1.Gmail'inizde oturum açın
2.Bağlantıya gidin ( Buraya Tıklayın )
3."  "ı etkinleştirin

Gmail'deki güvenli uygulamalara erişin
4. Şimdi tamam'a basın.

Outlook'ta başarıyı test etme
Adım 8:
     Şimdi kapat, Sonraki, Bitir'e basın. Outlook yapılandırma ayarlarınız başarıyla yapılandırıldı ve postanızı almak için gönder/al düğmesine basmanız yeterli.

Outlook'ta gönder ve al düğmesi

 Postanız Outlook'ta indirilecek ve saklanacaktır.
Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar