Print Friendly and PDF

Translate

Umut ve Özgürlük

|

 


Yazan: Canan Çelik

Tüm sevdiklerime…….

Umutsuz Özgürlük olmaz. Umut dolu özgürlükle çözülür bir bir sorunlar.

Yalnız sevmeyi bilenler yaşayabilir hayatın sunduğu Umut ve Özgürlüğü, tüm güzellikleri.

Acı sahtelikten örülü tutsaklığımın dibine vurmuşken, umut bana bir gül verdi.

Sonra ben hep seninleyim diyerek elimi tuttu.

Bir çiçeğe dokunur gibi hassas, güven dolu, sıcacık ve gerçekti.

Elimi hiç bırakmadı ve bir gün bu tutsaklık bitecek dedi.

Önceleri ona inanmadım ama o, sürekli, hiç vazgeçmeden, inan bitecek dedi.

Zamanla ona inanmaya başladım. İnandıkça sıyrılıyordum tutsaklığımdan.

Umut söylediği gibi, tüm sevgisiyle ve gerçekliğiyle, hep benimleydi.

Bir gün özgürlük geldi.

Anladım ki büyük ölçüde sıyrıldığım tutsaklık, artık tamamen bitiyordu.

Umut’tan aldığım cesaretle, bu kez ben tuttum özgürlüğün elini ve

kurtuldum beni tutsak eden acı sahtelikten.

Kulağımda tutsaklığın sesi, ellerimde özgürlük.

Tutsaklık, ben senin için buradayım.

Aslında ben, seni seviyorum.

Benim için ne çok şey yaptın biliyorum diye atıp tutarken

Birden, özgürlük söze karıştı: eğer durum buysa benim ne işim var burada dedi.

O anda anladım, kulağımdaki sesin sahteliğini.

Meğer sevgiymiş bir insanı özel yapan.

Şimdi içimde acı yerine Umut dolu özgürlüğün çekiciliği var.

Özgürlükse her zamanki gibi. zor, şımarık, huzur dolu,

benimle…


1 NISAN 2009 ÇARŞAMBA
http://canancelik.blogspot.com/





Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar